1, 2, 3 launching myself as a rocket

in the clouds

Publicerad 2011-07-15 23:11:26 i ,

Jag och Frida nått år sedan, den ultimata dagen!
Nyss hemkommen från bästa, vi lagade en ny fantastisk maträtt och försökte kolla på CSI XL. Men vi missade de mesta av CSI. Sen åt vi Fridas gudomliga glass och tyckte att livet var fantastiskt. Ända tills vi trodde någon kom in i lägenheten, för de lät precis som det. SÅ vi tog varsit vapen, Frida en flaska och jag en öppnare formad som en fågel. Min tanke var att ja skulle kasta den på han som gjorde inbrott och med lite tur träffa ögat eller nått. Men de var ingen som bröt sig in var förmodligen bara hissen.
Nu måste ja försöka sova bort min feber så jag orkar jobba imorgon.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2011-07-16 09:12:06

det var helt fantastiskt!

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-07-16 17:17:47

Haha.. Sötnosar :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela