1, 2, 3 launching myself as a rocket

Is this some kind of festival?

Publicerad 2011-06-27 11:46:19 i ,

Idag klockan ett bär det av mot Borlänge och Peace and Love. Jag har en hel del att fixa innan, måste en sväng till systemet och pack det absolut sista, köpa batterier då jag måste ha med min skit kamera eftersom min andra inte får vara på Festivalområdet för den har för bra zoom.
Men min packning är inte så överdriven som jag trodde den skulle bli.
Några saker jag tycker e bra att ha med sig
  • Våtservetter med Desinfektionsmedel på, praktiskt och smart om man inte får ta in vätska på festivalområdet.
  • Torrschampoo, som jag förövrigt är beroende av. Nästan den enda hårprodukt jag använder. Bra att ha på festival då man vanligtvis inte tvättar håret varje dag, men vem fan gör det i vanliga fall? Jag kör iallafall på Lee Stafford prisvärt och luktar gott. vanligafall brukar jag ha ref men nu när jag är mörkhårig tycker jag bättre om lee stafford då det är färgat, man kan alltså välja mellan vit, brunt och mörk brunt. Så slipper man som brunhårig bli gråhårig.
  • Spray deo, enda gången jag använder spray deo är på festival. Men det är så smidigt att ha där helt enkelt.
  • Nässpray, eftersom min näsa alltid strullar när jag är på festival.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela